Thalys biedt extra flexibiliteit

Thalys biedt reizigers meer flexibiliteit tijdens de pandemie. Tot en met 30 augustus zijn alle Thalys-tickets om te boeken tot en met de dag van vertrek.

De regeling geldt voor het volledige ticketaanbod van Thalys. Mensen die willen reizen, kunnen met een gerust hart een ticket reserveren: de datum van het ticket kan worden gewijzigd tot en met de dag van vertrek.

“Reizigers hebben momenteel behoefte aan flexibiliteit en willen gerustgesteld worden bij het plannen van een reis. Om hieraan te voldoen hebben we onze voorwaarden aangepast om op die manier het volledige aanbod flexibel te maken. Reizigers kunnen dus met een gerust hart tickets reserveren en reisdata aanpassen indien dat nodig is”, aldus Bruno Dierickx, Marketing en Sales Director van Thalys.

Praktische info:

  • Boekingsdatum: tot en met 30 augustus 2021.
  • Verkoopvoorwaarden: aanbod geldig op alle gebruikelijke online verkoopkanalen van Thalys, waaronder thalys.com, de Thalys-app en in reisbureaus.
  • Prijsvoorwaarden:
    • Standaardtarieven (inclusief Youth, Kid en Senior, Comfort) zijn kosteloos te wijzigen tot de vertrektijd die op het ticket staat aangegeven voor elke reservering gemaakt tot en met 30 augustus.
    • De tarieven Standard mini, Comfort mini, Premium mini, Jeune mini, Mini groupe, Comfort deal en Weekend Comfort-tarieven die niet te wijzigen waren, zijn te wijzigen tegen een vergoeding van 5 euro per ticket, tot het op het ticket aangegeven vertrektijdstip. Ticket voor elke reservering tot en met 30 augustus.
    • Details van onze prijzen zijn terug te vinden op thalys.com

Versterkte sanitaire maatregelen aan boord van de Thalys treinen

De veiligheid, het welzijn en de gezondheid van onze reizigers en medewerkers staan ​​centraal bij Thalys. Gedurende deze ongekende crisis en voor de gedeeltelijke heropstart van onze activiteiten, implementeren we strikte gezondheids- en veiligheidsmaatregelen. Ze gelden in alle treinen, tijdens elke reis en voor alle bestemmingen:

  • Een maximale bescherming door het verplicht dragen van een mondmasker;
  • Een versterkte hygiëne met regelmatige reiniging van onze treinen;
  • Het mobiliseren van al onze medewerkers om onze reizigers zo goed mogelijk bij te staan en beschermen.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Thailand verplicht de Thailand Digital Arrival Card (TDAC) per 1 mei

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Norwegian Cruise Line neemt nieuwe Norwegian Aqua in ontvangst

Ponant biedt speciale reis met totale zonsverduistering

Conservatorium Hotel biedt Mahler arrangement voor 59k

Festival TREK keert terug met 9 edities

Nieuwe vaarroute Ponant langs de Côte d'Azur