nhow Amsterdam RAI meest Instagram-waardige hotel van Europa

nhow Amsterdam RAI wint internationale titel

De internationale website LuxuryTravelAdvisor.com heeft nhow Amsterdam RAI uitgeroepen tot het meest Instagramwaardige hotel van Europa van 2020.

Het pas geopende hotel in Amsterdam kreeg de meerderheid van de publieksstemmen en liet onder andere het mediterrane luxe Rome Cavalieri Waldorf Astoria Hotel, het paradijselijke Le Agavi Hotel aan de Amalfi kust en het boetiekhotel Katikies uit Santorini achter zich in de strijd om de titel. De onafhankelijke organisatie roemt nhow Amsterdam RAI vooral om haar opvallende designs en kleurrijke details.

Internationale Award ter inspiratie voor toekomstige reizen
Voor de reisbranche is een onzekere tijd aangebroken. Juist in deze tijden kunnen hotels positieve aandacht goed gebruiken en kunnen globetrotters dagdromen over toekomstige bestemmingen. Daarom lanceert het internationale reisplatform LuxuryTravelAdvisor.com de award: ‘The Most Instagrammable Hotel In The World 2020’. Vanuit alle werelddelen werden hotels ingeschreven. Na vier publieksstemrondes behaalde nhow Amsterdam RAI uiteindelijk de titel: ‘Most Instagrammable Hotel In Europe 2020’. Een bijzondere prestatie omdat het hotel slechts drie maanden geopend is. Hermann Spatt, General Manager van nhow Amsterdam RAI vertelt: “In de korte tijd dat we open zijn, hebben we al heel veel internationale gasten mogen verwelkomen die verrast werden door het design van het hotel. Dat is ook niet raar omdat je in het hotel verschillende designs vindt van over de hele wereld, van de muren tot aan de vloer. Dat maakt elke stap in het hotel een inspirerend moment voor onze gasten.”

The Culture’s Hub
nhow Amsterdam RAI is een unieke locatie voor meetings en events, met negen verschillende ruimtes op de 23ste etage die een waanzinnig uitzicht over Amsterdam bieden. Het thema van het hotel is The Culture’s Hub: in het hotel kunnen reizigers, zakelijke bezoekers en locals elkaar te laten ontmoeten in een uniek vormgegeven ‘multiculturele hotspot’. In de lounge op de eerste etage kun je werken en netwerken. THE ENTOURAGE GROUP lanceert op de bovenste verdieping op 91 meter hoogte twee horecaconcepten; Lalo Contemporary Mexican Kitchen & Bar en Coco Lounge & Bar met een panoramisch uitzicht over de stad. In de openbare ruimtes creëren invloeden uit de hele wereld een spannende mix van kleuren en patronen. De 650 hotelkamers bestaan uit zes unieke kamerontwerpen, geïnspireerd op de zes windrichtingen waarnaar de hoeken van het gebouw wijzen: Zuid, Oost, Noord, Zuidwest, Zuidoost en Noordwest.

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Thailand verplicht de Thailand Digital Arrival Card (TDAC) per 1 mei

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Norwegian Cruise Line neemt nieuwe Norwegian Aqua in ontvangst

Ponant biedt speciale reis met totale zonsverduistering

Conservatorium Hotel biedt Mahler arrangement voor 59k

Festival TREK keert terug met 9 edities

Nieuwe vaarroute Ponant langs de Côte d'Azur