Brussels Airlines viert een van de meest iconische Belgische designers met de introductie van haar nieuwe Business Class amenity kit in samenwerking met NATAN. Dankzij een nieuw partnership met Galileo Watermark werden luxueuze NATAN tasjes ontworpen in zwart en blauw. Ze bevatten alle travel essentials die aan boord nodig zijn.
Brussels Airlines, NATAN en Galileo Watermark hebben samengewerkt om een modieuze amenity kit te ontwerpen voor de Business Class passagiers op intercontinentale vluchten. De elegante en functionele tasjes zijn gemaakt van vegan leder en zijn afgewerkt met een duurzaam geweven handvatje zodat ze ook nog lang na de vlucht kunnen blijven gebruikt worden. De keuze voor NATAN was volgens de airline logisch aangezien het gaat om een echt Belgisch icoon. Het merk creëert wereldwijd elegante high-end mode, lederwaren en juwelen sinds 1983. Edouard Vermeulen, oprichter van NATAN, is de favoriete ontwerper van vele Europese royals en in 2017 ontving hij van Koning Filip I de titel van Baron. Vandaag is NATAN uitgegroeid tot een gerenommeerd modemerk, met zes winkels in België en internationale boetieks in Italië, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Japan, Zuid-Korea, Nederland en de Verenigde Staten.
“Dankzij deze samenwerking gaat Brussels Airlines verder op haar elan om het beste van België in de kijker te zetten, zoals de luchtvaartmaatschappij elders al doet via partnerships met Belgische sterrenchefs, Belgische chocolade en lokale biermerken om een culinaire ervaring aan boord te creëren”, aldus de luchtvaartmaatschappij. De mooie unisex kit is beschikbaar in Business Class op alle Brussels Airlines vluchten naar Noord-Amerika en Afrika. Het is de eerste in een verzamelcollectie van drie unieke designs. De volledige collectie zal uitgerold worden over een periode van 18 maanden en bevat telkens alle essentials voor een comfortabele vlucht: een oogmasker, een tandenborstel en tandpasta, sokken, oordopjes, een hydraterende lotion, een lippenbalsem en een pen. De cosmetica worden aangeleverd door het Belgische merk RainPharma, bekend vanwege hun no-nonsense aanpak voor huidverzorging met doeltreffende en kwaliteitsvolle producten.