KLM breidt culinaire service uit naar vluchten Tokyo

KLM  biedt vanaf april haar culinaire service ‘Anytime for you’ ook aan in de World Business Class op dagvluchten tussen Amsterdam en Tokyo. Deze service zou een restaurantbeleving creëren door een verbeterde presentatie van de verse gerechten aan boord.

Anytime for you geeft passagiers op dagvluchten ook de mogelijkheid zelf te bepalen wat en wanneer zij willen eten. Het concept werd eerder ingevoerd op vluchten naar Bangkok en Johannesburg. Per 1 juli zal er ook vanaf Osaka worden gevlogen met dit nieuwe concept.

De gebruikelijke tijden waarop KLM haar klanten eten aanbiedt, sluiten volgens de airline niet altijd aan op de behoefte van de klant. Met Anytime for you wil KLM haar klanten de vrijheid geven hun vlucht niet alleen qua eten en drinken, maar ook qua rust en werktijden naar eigen wens in te delen.

Keuze uit vijf gerechten
Het Anytime for you-menu bestaat uit vijf gerechten. De koude, warme, hartige, zoete en verwen-gerechten worden op ieder gewenst moment opgemaakt en uitgeserveerd in restaurantstijl. Wie wil, kan ook kiezen voor het World Business Class driegangenmenu. Beide menu’s worden uit de hand geserveerd waardoor zo min mogelijk gebruik wordt gemaakt van trolleys.

Persoonlijk serviceschema
Het cabinepersoneel is tevens getraind voor de nieuwe service. In overleg met de klant stellen zij een persoonlijk serviceschema op, waardoor de klant meer controle heeft tijdens de vlucht.

Martine van Streun, director Cabin Products & Service Engineering: ‘Anytime for you sluit naadloos aan op de wensen van onze klanten. De culinaire service biedt ze meer keuze en flexibiliteit en overtreft daarmee de verwachtingen. En dat past weer goed bij de wens van KLM om onvergetelijke ervaringen te creëren.’

Deel dit artikel

Dit artikel is geschreven door

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Populair

1

Thailand verplicht de Thailand Digital Arrival Card (TDAC) per 1 mei

2

Forse groei AirPlus

3

Gratis wifi in alle treinen Thalys

4

Nieuw high-speed internet op Airport Weeze

5

Schiphol opent Lounge 2

Bekijk hier de nieuwste uitgave Business Traveller:

Lifestyle

Norwegian Cruise Line neemt nieuwe Norwegian Aqua in ontvangst

Ponant biedt speciale reis met totale zonsverduistering

Conservatorium Hotel biedt Mahler arrangement voor 59k

Festival TREK keert terug met 9 edities

Nieuwe vaarroute Ponant langs de Côte d'Azur