Delta heeft de nieuw cabine-interieur voor haar vloot onthuld. Het nieuwe cabine-ontwerp verbetert de klantervaring en toont de toekomst van vliegen met Delta. Debuut op een Boeing 757-vliegtuig dat later dit najaar op binnenlandse Amerikaanse en korte internationale routes gaat vliegen, gevolgd door een widebody Airbus A350 begin 2025.
Het moderne nieuwe ontwerp debuteert dit najaar, voorafgaand aan het honderdjarig jubileum van Delta, en zal aanzienlijke verbeteringen brengen in het vliegtuiginterieur van de luchtvaartmaatschappij. Van nieuwe zitmaterialen, verbeterde verlichting en een vernieuwd kleurenpalet tot nieuwe decoratieve motieven en kenmerkende branding, elk aspect van het cabine-interieur is zorgvuldig gepland en doordacht opnieuw ontworpen om de reiservaring te verbeteren.
“Delta heeft een 100-jarige geschiedenis van het creëren van een klantervaring die gastvrij en doordacht aanvoelt met opzettelijke designelementen die verweven zijn in elk aspect van de reis van een klant”, aldus Mauricio Parise, Vice President – Customer Experience Design. “Nu we aan onze volgende eeuw van vliegen beginnen, combineert dit vernieuwde cabine-interieur bruikbaarheid met schoonheid om een sfeer te creëren die fris, verheven en tijdloos aanvoelt, terwijl het de veranderende smaak en verwachtingen van onze klanten weerspiegelt.”
EEN PREMIUM ONTWERP VOOR ALLE HUTTEN
Het nieuwe cabine-ontwerp heeft een interieur dat uniek en opzettelijk is ontworpen om Delta-klanten zich thuis te laten voelen tijdens hun reizen. Ademende materialen, comfortabele traagschuimkussens op widebody-jets en verlichting die ontspanning bevordert, zullen de hele vloot bestrijken.
Elk ontwerpkenmerk is zorgvuldig doordacht met een focus op de details die het belangrijkst zijn voor onze klanten. Zoals altijd staan Delta-klanten en -medewerkers centraal in alles wat we doen; deze neus-aan-staarttransformatie van ons cabine-interieur is gebaseerd op uitgebreide feedback en onderzoek om een cabine-ervaring te creëren die de veranderende verwachtingen en levensstijlen van onze klanten weerspiegelt.